Συχνές ερωτήσεις:
Μέσα από το e-shop μας
Η Casa Practika έχει ως στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και την ευχάριστη και εύκολη αγοραστική εμπειρία των πελατών της. Έτσι, εξοπλίσαμε το casapractika.gr με σύγχρονα και εύχρηστα εργαλεία για γρήγορη και εύκολη εύρεση των προϊόντων που χρειάζεστε. Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και αφού βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει πατήστε στο εικονίδιο (προσθήκη στο καλάθι) που βρίσκεται σε αυτό. Επιστρέψτε για συνέχεια των αγορών σας ή ακολουθήστε τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης ή να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό, για μεγαλύτερη ευκολία. Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας, επιλέξτε τύπο παραστατικού (απόδειξη ή τιμολόγιο), τον τρόπο αποστολής και τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί και αφού ολοκληρώσετε όλα τα βήματα θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Τηλεφωνικά
Εάν δεν είστε τόσο εξοικειωμένοι με την ηλεκτρονική παραγγελία ή εάν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για κάποιο προϊόν πριν το παραγγείλετε, μπορείτε να μας καλέσετε και να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών: 2610-335280 καθημερινά: 9:00 με 14:00.
Με αποστολή e-mail
Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία των προϊόντων που επιθυμείτε, στο sales@casapractika.gr, γράφοντας τον μοναδικό κωδικό και τον τίτλο του κάθε προϊόντος, την αντίστοιχη ποσότητα και τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και αποστολής. Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της παραγγελία σας.
Με επίσκεψη στα φυσικά μας καταστήματα
Τα φυσικά μας καταστήματα λειτουργούν στην αγορά της Πάτρας με μόνιμο στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση μέσω της προσωπικής επαφής. Επισκεφθείτε μας για άμεση αγορά των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Μπορείτε να βρείτε τις τοποθεσίες των καταστημάτων μας πατώντας εδώ.
Δημιουργήστε λογαριασμό στο e-shop μας και κερδίστε χρόνο στις αγορές σας. Επεξεργαστείτε τα προσωπικά σας στοιχεία και διευκολύνετε την διαδικασία των παραγγελιών. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα που λαμβάνετε είναι τα εξής:
- Μπορείτε να ολοκληρώνετε πιο γρήγορα την παραγγελία σας χάρη στην προσυμπληρωμένη αναγραφή των στοιχείων σας
- Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε προηγούμενες παραγγελίες σας
- Μπορείτε να έχετε ένα ανοιχτό καλάθι αγορών, σε περίπτωση που επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σε μεταγενέστερο χρόνο
- Μπορείτε να μεταβάλλετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας
- Μπορείτε να καταχωρήσετε εναλλακτικές διευθύνσεις παράδοσης (πχ δουλειά, σπίτι κτλ) επιλέγοντας κάθε φορά αυτή που σας εξυπηρετεί καλύτερα
Για λόγους ασφαλείας ο κωδικός (password) του λογαριασμού σας είναι κρυπτογραφημένος και όχι εμφανής στους υπευθύνους του e-shop μας, οπότε σε περίπτωση που τον έχετε ξεχάσει δεν μπορεί να ανακτηθεί. Σε μια τέτοια περίπτωση δε χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο κωδικό πρόσβασης ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Μεταβείτε στο επάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας στο εικονίδιο του λογαριασμού
- Επιλέξτε τον σύνδεσμο “Χάσατε τον κωδικό σας;”
- Συμπληρώστε το email που δώσατε κατά την εγγραφή σας στο casapractika.gr
- Πατήστε “Επαναφορά συνθηματικού”
Θα λάβετε άμεσα ένα email με ένα link επαναφοράς συνθηματικού, ώστε να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στο λογαριασμό σας.
Αξιοποιήστε την μηχανή αναζήτησης στο επάνω μέρος του eshop μας και βρείτε άμεσα αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και συνδυαστικές αναζητήσεις όπως για παράδειγμα “plexiglass 5mm” ώστε να βρείτε ακόμα πιο εξειδικευμένα αποτελέσματα.
Αφού ολοκληρώσετε μια παραγγελία θα λάβετε από εμάς ένα ενημερωτικό email. Μέσα σε αυτό θα βρείτε τον αριθμό της παραγγελίας σας, στο επάνω μέρος του email, δίπλα από το σύμβολο #. Για παράδειγμα #12345.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες για την παραγγελία σας ή σε περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Στην δεύτερη περίπτωση, ανατρέξτε στους Τρόπους Πληρωμής για περισσότερες πληροφορίες.
Το κόστος των μεταφορικών μπορεί να διαφέρει αρκετά ανάλογα την κάθε παραγγελία. Παραγγελίες με μικρά δέματα και μικρό βάρος κοστολογούνται διαφορετικά από αυτές με ογκώδη και βαριά δέματα. Υπάρχει διαφορετική χρέωση μεταξύ μεταφορικών εταιρειών και ταχυμεταφορών Courier, καθώς επίσης σημαντικό ρόλο παίζει και η χιλιομετρική απόσταση.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα Έξοδα Αποστολής και να βρείτε όλες τις απαντήσεις, αναλυτικά για κάθε περίπτωση.
Ο μεγαλύτερος όγκος των παραγγελιών που λαμβάνονται καθημερινές εργάσιμες μέρες έως τις 12:00, αποστέλλονται σε 3 με 6 εργάσιμες ημέρες. Η εταιρεία μας προσπαθεί να είναι απόλυτα συνεπής στους χρόνους αποστολής, ωστόσο υπάρχει το ενδεχόμενο να τροποποιηθεί η διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος λόγω καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας ή για λόγους ανωτέρας βίας (ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κτλ.).
Στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο κάποιο προϊόν, θα πρέπει να οριστεί παραγγελία στον προμηθευτή και ο χρόνος παράδοσης θα αυξηθεί.
Σε κάθε περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να μας πείτε πως επιθυμείτε να προχωρήσουμε.
Αν χρειάζεστε κάποιο προϊόν σε αυστηρά συγκεκριμένο χρόνο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά είτε μέσω email.
Αφού παραλάβουμε πίσω το προϊόν και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση, θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας, το αργότερο εντός 14 ημερών. Η επιστροφή θα γίνει με τρόπο αντίστοιχο της πληρωμής σας.
Σε κάθε περίπτωση, θα επικοινωνούμε εμείς μαζί σας για την διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας.